Persoonlijk, flexibel en vol te houden

Voedingscoaching, maar dan echt persoonlijk. Verwacht geen standaard eetschema’s met beperkte opties per maaltijdmoment of een dieet wat niet (lang) is vol te houden. FitterVanafVandaag staat ervoor dat jij je fitnessdoelen kan behalen met blijvende resultaten en eetgewoontes die niet je leven op zijn kop zetten. Hetzij voor programmering en trainingsschema’s of voor een voedingsaanpak op maat.

Volgens het principe van CICO (calories in – calories out) kun je 3 kanten op. Aankomen, op onderhoud eten of tenslotte afvallen. Want ieder dieet werkt. Of dat nou koolhydraatarm, keto, intermittent fasting, Paleo, veganistisch of de Schijf van Vijf is. Bij FitterVanafVandaag gaat het iets verder dan dat. Op basis van persoonlijke smaak en voorkeur richt ik een compleet flexibel voedingsschema in met meer dan 1.000 beschikbare maaltijden, helemaal precies uitgerekend voor jouw behoeften. Met mijn rol als voedingscoach zorg ik dat ik je voortgang in de gaten houd en hebben we wekelijks of zelfs dagelijks contact.

Maaltijden & voedingscoaching

Via mij krijg je exclusieve toegang tot een voedingsapp waarbij je zelf een eetschema samenstelt op basis van jouw behoeften, wensen en allergieën. Met eten wat jij lekker vindt en genoeg variatie. Gezond afvallen of aankomen kan met de juiste aanpak nog steeds een feestje zijn.

Het gaat vooral om de juiste verhoudingen en frequentie. Iedere dag brood eten met de lunch kan prima. Zo ook een portie chips ‘s avonds op de bank. Als het maar past in het totaalplaatje.

Coachees die jou voorgingen

Na mijn patella luxatie heb ik gericht getraind bij Kristan. Hierdoor zijn mijn banden en spieren sterker geworden en heb ik hier erg veel profijt van in het dagelijks leven en in mijn werk als verzorgende. Ook helpt hij mij met mijn voeding, waardoor ik een gezond gewicht en levensstijl heb gekregen, meer energie en positief in het leven sta 🙏

HelenVoedingscoaching & Personal Training

Kristan is een topcoach! Hij houdt heel erg rekening met je mentale en lichamelijke gezondheid, in mijn geval blijvend schouderletsel, en zorgt dat je toch een leuke en pittige trainingen krijgt. Ook met de voedingscoaching gericht op mijn glutenintolerantie is hij heel flexibel en staat altijd klaar met nieuwe ideeën om in je levensstijl toe te passen 💪 😇

ElaineVoedingscoaching & Personal Training

Kristan helpt mij nu al één jaar met het behalen van mijn doelstellingen op het gebied van sport en voeding. Als onwetende heb ik de wereld aan hem te danken. Ik voel me naast de personal trainingen op locatie nu ook echt thuis in de sportschool. De stok achter de deur zorgt ervoor dat je elke week weer de stap zet richting jouw persoonlijk succes. Ook in moeilijke tijden. ‘Motivatie krijg je niet, motivatie creëer je!’

SvenVoedingscoaching & Personal Training

Voedingscoaching in de praktijk

Als voedingscoach kijk ik naar meer dan gewoon je kcal behoefte en je aan te raden extra cardio te doen. In mijn voedingscoaching traject speel ik in op factoren zoals:

  • Je huidige trainingsactiviteit
  • Nuttig inzetten van extra beweging (stappen/cardio)
  • Macronutriëntenverdeling
  • Micronutriëntenverdeling
  • Slaap
  • Herstel
  • Levensgebeurtenissen en sociale momenten
  • Mentale gezondheid
  • Gedragsverandering

Wil je meer informatie of eens vrijblijvend in contact komen? Stuur mij gerust een berichtje. Of reserveer hieronder al gelijk jouw traject!

Wekelijks coachingpakket

€69,95 per maand

1. Intakegesprek via videocall
2. Exclusieve toegang tot meer dan 1.000 recepten
3. Voedingsplan op maat (doelstellingen, allergieën, voorkeuren, bereidingstijd etc.)
4. Houdt rekening met zowel macro- als (28!) micronutriënten
5. Voortgang te volgen in statistieken (gewicht, spiermassa, vetmassa)
6. Wekelijks contactmoment via app
7. Per week eventueel voedingsplan bij te stellen
8. Minimale duur: 3 maanden

 

Dagelijks coachingpakket

€109,95 per maand

  1. Intakegesprek face-to-face
  2. Exclusieve toegang tot meer dan 1.000 recepten
  3. Voedingsplan op maat (doelstellingen, allergieën, voorkeuren etc.)
  4. Progressiesheet in Excel met o.a. kcal behoefte per activiteit, omtrekmetingen in cm en huidplooimetingen in mm
  5. Houdt rekening met zowel macro- als (28!) micronutriënten
  6. Voortgang te volgen in statistieken (gewicht, spiermassa, vetmassa)
  7. Maandelijks voortgangsgesprek face-to-face
  8. 24/7 voedingsplan bij te stellen
  9. 24/7 volledige begeleiding via WhatsApp
  10. Minimale duur: 3 maanden