Skip to main content

Even voorstellen

Mijn naam is Kristan van Hierden. Als fanatiek sportliefhebber en wedstrijdatleet weet ik hoe belangrijk en nuttig een gezonde levensstijl voor je kan zijn. Als trainer en coach zijnde wil ik zo veel mogelijk mensen helpen met een betere gezondheid, maar nog steeds op een persoonlijke manier. Vanuit die gedachte is FitterVanafVandaag ontstaan in 2017.

Het zit hem in de naam. Het is een mindset en ook een belofte. Of je nou wilt afvallen, meer spiermassa aanzetten of je goed voelen. Fit(ter) zijn is voor iedereen verschillend. Maar iedere vorm van fitheid is te behalen en met de juiste aanpak.

Met die mindset geloof ik dat je fitter, sterker en strakker in je dagelijks leven kan staan als je daar de juiste coaching bij krijgt. Wanneer je bereid bent commitment te tonen, je dagelijks leven aan te passen en open te staan voor begeleiding lukt dat. Door alleen al die knop om te zetten en vervolgens met iedere verbetering aan de slag te gaan, word jij zo dus FitterVanafVandaag!

Vanuit die visie maak ik het mijn missie om jou een betere gezondheid en fitness te beloven. Ik zorg er graag voor dat jouw dagelijkse keuzes hierop aansluiten en je hierbij helpen.

Met wereldtitels vanuit vechtsport, jaren ervaring met Personal Training en tientallen klanten die jou voorgingen bied ik drie vormen van coaching aan:

Personal Training¬†tijdens 1-op-1 sessies in Amersfoort of Barneveld. Of met voedingscoaching op maat waarbij ik jouw progressie structureel monitor, analyseer en bijstuur. Of voor grotere groepen collega’s en teamleden d.m.v. bedrijfsfitness.

En altijd geldt; geen algemene schema’s of one-size-fits-all aanpak. Liever een plan maken die bij je past, een ‘aanpakkers-mentaliteit’ kweken, keihard werken binnen je mogelijkheden en resultaten boeken die je ook daadwerkelijk behoudt voor langere termijn!

Het 6-stappen plan van FitterVanafVandaag:

  1. Ben je zelfbewust van je huidige levensstijl?
  2. Wat doe je nu qua training en/of beweging? Hoe zit jouw gemiddeld voedingspatroon eruit?
  3. Wat zijn de gevolgen van jouw gedrag? Eet je te veel of te weinig? Train je al goed of kan het nog beter?
  4. Hoe kan jij hier met mijn hulp verbetering in aanbrengen?
  5. Hoe behaal je (betere) vooruitgang met gewichtsverlies, krachttoename, zelfvertrouwen, geluk etc.?
  6. Wat voor coaching heb je nodig?
Ontdek de mogelijkheden