Resultaten boeken en behouden in de gym

Spiermassa opbouwen, sterker worden of simpelweg plezier hebben in de gym en gefocussed kunnen trainen zonder dat je zelf steeds oefeningen moet bedenken. Net zoals bij voedingscoaching, geloof ik dat de persoonlijke aanpak hier beter werkt dan een van de duizenden willekeurige schema’s die op het internet te vinden zijn.

Hoe vaak kan je trainen? Wat voor materialen heb je tot je beschikking? Welke oefeningen vind je fijn en welke doe je liever niet? Wat voor persoonlijke factoren komen er verder bij kijken? Hoe zorgen we dat je buiten de gym ook je progressie in stand houd? Hoe verbeteren we je stress management? Hoe beperken we het risico op blessure’s of hoe gaan we met bestaande kwalen om of verbeteren we deze zelfs? Een greep uit de vragen die ik als coach stel om tot een ideaal trainingsplan te komen.

Resultaten boeken, maar bovenal ook behouden. Een trainingsschema met de juiste periodisering, selectie van oefeningen en vooral persoonlijke coaching houdt de funfactor hoog en zorgt voor goede en blijvende resultaten.

Wil je meer informatie of eens vrijblijvend in contact komen? Stuur mij gerust een berichtje. Of reserveer al gelijk jouw traject hieronder!

Wekelijks coachingpakket

€59,95 per maand

1. Intakegesprek via videocall
2. Trainingsschema op maat
3. Wekelijks feedback op je training
4. Wekelijks contactmoment via app
5. Per week eventueel trainingsplan bij te stellen
6. Minimale duur: 3 maanden

Dagelijks coachingpakket

€99,95 per maand

  1. Intakegesprek face-to-face
  2. Trainingsschema op maat
  3. Wekelijks feedback op je trainingen
  4. Progressiesheet in Excel met o.a. kcal behoefte per activiteit, omtrekmetingen in cm en huidplooimetingen in mm
  5. Voortgang te volgen in statistieken (gewicht, spiermassa, vetmassa)
  6. Maandelijks voortgangsgesprek face-to-face
  7. 24/7 trainingsplannen bij te stellen
  8. 24/7 volledige begeleiding via WhatsApp
  9. Minimale duur: 3 maanden